Tolonglah...

21
12:46 AM

...pergi jauh-jauh!

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

21 comments:

  1. Replies
    1. Kan Afai kan. Sampai hati.

      Delete
    2. Ikun hati nak bakar je! Hehee...

      Delete
  2. ada lg ke yg gantung kalendar 2013 kt dinding? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada bro, salah sorang tu aku la...

      Delete
  3. hurmmmm.... rasanya kat umah saya tak jumpak lagi kalendar 2014. yg 2013, masih bergantung. -.-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi supermarket, asyik lupa je nak mintak...

      Delete
  4. dah nak masuk hujung bulan thn baru, baru bakulkan ya..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula2 sayang nak buang, tapi...

      Delete
  5. Laa...dah nak masuk bulan Februari 2014 baru nak buang kalendar 2013? Saya 31 Disember 2013 dah buang kalendar 2013, tapi tak lah buang dalam bakul sampah, buang dalam stok paper lama, boleh juga dijual....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hohoo, bakul ni memang saya buang sampah kertas je. Senang nanti cleaner nak kumpul...

      Delete
  6. antara barang atau benda yang orang cepat buang...

    ReplyDelete
  7. Macam ada kenangan tak best je tahun lepas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks bro, sebab faham maksud tersirat...

      Delete
  8. Cuba gulungan kat belakang tu pulak kau buang. Haaa ada berani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang tu kalau waktu bencana, boleh buat selimut atau bahan bakar untuk pemanas badan! Hahahaa!!

      Delete
  9. lama gila kau simpan kalendar tahun lepas..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buang ni pun bersebab, doc! Kalau tak, memang sayang sangat2...

      Delete
  10. saya jual sekali dgn paper lama hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya biar cleaner kat sini yang kumpul...

      Delete