Chower Cap

18
11:25 PM

Comel jugak diorang punya typo ni. Atau pun memang aku yang tak reti ejaan sebenar?

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

18 comments:

  1. aku syak, printing yg salah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila terlepas production... ala, pejam mata suda. hehee...

      Delete
  2. C dengan S tak jauh jaraknya. Apa pun tetap malu jugak bila salah ejaan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekat sangat, tak sampai setengah jengkal...

      Delete
  3. Chower...? Ejaan baru kot...atau ejaan slang budak2...? Bebudak kan ada yg sebut 'saya' sebagai 'caya', 'suka' sebagai 'cuka' dll...

    ReplyDelete
    Replies
    1. duit jadi `wit'. padahal sebutannya tetap `duit' jugak kan...

      Delete
  4. Cik Mamat si parang tajam,
    Mata tuan sungguh tajam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasi lemak buah bidara,
      sayang selasih hamba lurutkan,
      nampak cara tidak sengaja,
      benda kecil jadi bualan...

      hehehee... ada yang sudi menjual, apa salahnya membeli.

      Delete
  5. sebutannya sangat mesra orang pelat

    ReplyDelete
  6. Chower tu mungkin bunyi comel skit kot..hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. "macam comel je?" ceh! hahaha!

      Delete
  7. MUNGKIN ITU NAMANYA PELAT INGGERIS.. WAKAKA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam bunyi kantonis pun ada...

      Delete
  8. macam comel jee macam cantik jeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "kau nak kena lempang?" kata aku pada pemilik sebenar ayat tu. hehehee...

      Delete
  9. hahahha.. shower kan..?

    ReplyDelete
  10. Nak comel, kena bunyi pelat sikit bro...

    ReplyDelete