Muka Itik

10
3:24 PM

Seriously, bila aku tengok gambar Rania ni, aku terpaksa mengaku yang aku cuma layak berada di kedudukan kedua je di dalam carta manusia comel (pada pandangan mata aku sendiri) kat Malaysia.

Salam Jumaat semua...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. belum tgk 'muka itik' baby aina dan bapanya lagi, ko mungkin turun nombor 4 plak nanti...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak, makin tergugat. Apa lagi, kasi up la satu kali...

      Delete
  2. bakat yang ada nie ikut bapanya ker atau emaknya??hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kau jangan ngada2 nak buat...

      Delete
  4. boleh terima kalau baby yang buat muka itik kan.... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dinasihatkan mak bapak tak payah la nak buat jugak...

      Delete
  5. kecik kecik dag pandai buat duck face..

    ReplyDelete