Vespaku Lari Gagah Berani...!

21
1:17 PM
mini karnival vespa lambretta tampin kereta motosikal klasik 2014

Sesiapa tak minat barang lama (a.k.a. klasik), dia memang budak tadika... Hahahahaa...!

Saje je nak tolong promosikan untuk kawan-kawan ni. Kalau minat, datang. Yang tak minat tapi menggatal jugak nak datang, silakan. Mak aku tak marah.

Tapi jangan lupa siap-siap solat subuh kat rumah!

Sekian, assalamu 'alaikum...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

21 comments:

  1. Ayuh lari
    Hai vespa ku lari..



    Haah, aku budak tadika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. datang la wei, mak aku tak marah punya la...

      Delete
  2. sejujurnya aku tak reti bawak vespa...hahaha..actually, tak pernah try pun sbb takde vespa nak try...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh try, yang baru ni...

      Delete
  3. Saya memang minat motor antik sebab saya sendiri pun dah masuk golongan antik...hehehehe.
    Memang saya minat vespa, lumbretta, norton, BSA, triumph, volkswegen beattle, tapi cuma minat tengok saja kenderaan2 lama ni, sukar nak memilikinya di pasaran sekarang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. spare part dia, fuh...! berpeluh ketiak nak cari kalau tak kena tempat!

      Delete
  4. Teringat zaman kecik belajar bawa Vespa dulu...memang best, tapi kalau travel jauh mencabar gak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelab2 vespa yang ada ni pun selalu jugak konvoi...

      Delete
  5. Insya Allah nak hadir...
    Nak ambik gambar banyak2 :P

    ReplyDelete
  6. ORANG GUNA KENDERAAN LAMA, ORANG YANG BANYAK DUIT.. :)

    ReplyDelete
  7. masa study ada gak termengidam nak guna vespa yg dah diperbaharui tu. tapi tula.. kecintaan pada kriss telah memadamkan idaman tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah. bukan vespa tapi skuter.. sorry.. my bad. T_T

      Delete
    2. pergh, moto kita sama brand la. tapi aku tak berapa nak cinta sangat. asal boleh ulang-alik kelas. lepas tu boleh panjat ulu yam pun kira ok...

      Delete
  8. Replies
    1. saya tolong sebarkan je...

      Delete
  9. ala..ingat area kl..ko pakai vespa ke botak..lama ke yng baru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau KL, dah kurang unsur retro dia. hehehee... aku ada gambar vespa je...

      Delete
  10. minat tapi x mampu nk bela

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak mampu beli, tak mampu jaga...

      Delete