Kecil Tapi Besar

10
5:50 PM
facebook page penduduk kulai gambar kucing terbiar


Berikanlah sedikit penghargaan untuk lelaki ini.
Usaha yang nampak kecil tapi sebenarnya begitu besar pada aku...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. Alhamdulillah. Semoga Dia permudahkan segala urusan dunia dan akhirat lelaki itu.

    Bela binatang ni rezeki murah kan? InsyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau pernah bela binatang? masa kecik dulu aku ada 2 ekor kucing nama kety dengan tuah (anak si kety)...

      Delete
  2. Ganjaran tak ternilai dari Allah...Insya Allah..
    Bak kata alim ulama, "kadangkala Allah hantar kucing pada kita, utk tgk kita ni boleh bersedekah atau tidak"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedangkan dengan makhluk macam ni pun kita berkira, kan?

      Delete
  3. Di rumah saya sekarang ada seekor kucing jantan, kucing sesat yg hari2 datang rumah tapi kini dah jadi anak angkat kami, tidur dan makan dalam rumah dah lebih setahun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mujur takde penghuni yang menghidap asthma...

      Delete
  4. semoga dipermudahkan segala urusan beliau.

    ReplyDelete
  5. betul tu bro...aku memang respect dengan orang-orang macam nie..bukan semua orang boleh buat apa yang dia buat..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya aku pun pernah dapat peluang macam ni, jumpa anak kucing dalam longkang. tapi setakat tolong bawak naik je, tak sampai nak jaga macam mamat ni...

      Delete