Lencana Butang

14
3:48 AM
button badge family day hari keluarga

Because we have set the first foot prints ever on where you sleep tonight.

Tak pasti dari mana benda ni dapat nama. Lencana tu aku boleh faham, tapi mana butangnya? Apa pun, rasa macam tak sabar pulak nak sembang sampai mabuk dengan geng-geng lama. Ada yang dah dekat 10 tahun tak jumpa!

Untuk pengetahuan, kelas aku dulu semuanya lelaki. Kalau ada perempuan, boleh la jugak aku bandingkan dengan lelaki ni. Sebab ramai geng lama yang lelaki tu kekal macho dan tegap walau pun dah kahwin. Hahahaa...!

~Maaf, ada info pada button badge ni yang tak perlu aku dedahkan.
~Bangga sebab ada orang puji hasil kerja aku ni. Heheheee...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

14 comments:

  1. sebab rupanya sejibik mcm butang kot....tapi butang saiz besar la

    ReplyDelete
  2. cehhhhh. adakah kau turut mengekalkan kemachoan dan kesadoan kau wei? Atau kebotakan kau? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. semuanya kekal, tapi tak la selamanya...

      Delete
  3. aku cuba kekalkan perut yang taf, tapi makin hari naik jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. perut naik tu ada fungsi. tuhan tak buat tanpa sebab. heheee...

      Delete
  4. zaman sekolah menengah dulu aku kumpul juga. tapi, kejap jelah. zaman kumpul kat beg sekolah mstu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. letak kat jaket banyak2, dah macam skinhead la...

      Delete
  5. hasil kerja? buat sendiri ke??

    kalau geng sekolah saya, yg perempuan kembang sikit je. Yg lelaki ramai dah berubah rupa, kdg sampai tak kenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. design sendiri je.

      baru balik, lebih separuh masih lagi kekalkan rupa fizikal...

      Delete
  6. aku dulu beriya kumpul, tapi lepas dapat kumpul dua button aku dah mula rasa fakap. Duit beli rokok batang mula short. Sampai hari ni aku ada dua saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa barang rokok batang bai. tu tahap budak sekolah je.

      (tahniah kalau hisap rokok batang sebab nak berhenti dan berjaya).

      Delete