Menjadi Kotor

20
6:38 PM

Heheheee, tau tak kenapa aku suka tonton filem tamil? Gambar kat atas ni boleh memberikan jawapannya.

Moral daripada jenaka simple ni adalah.... Hmm, adalah... Ah, korang fikir la sendiri...

Apa pun, pada aku kekurangan yang kita lihat pada diri sendiri tu sebenarnya satu kelebihan yang tak dimiliki oleh orang lain. Oleh itu, aku bersyukur sangat sebab walau pun berkepala botak, tapi aku masih mengekalkan ketampanan jika dilihat dari jauh.

Dari jauh je la. Kalau tengok dari dekat, Rosnah Mat Aris pun boleh pitam!

~Sumber gambar dari sini.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

20 comments:

  1. tepek la gambar kau bro...nak tgk adakah kau sehensem bruce willis...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Segan sebab aku pun agak gelap jugak. Hehehee...

      Delete
  2. ini lawak...huhuhu


    tp ada kebenarannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Pandai mak dia melawak...

      Delete
  3. Kesian Rosnah Mat Aris tak pasal-pasal namanya disenaraikan sebaris dengan artis Tamil....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah. Tapi dia ni versi 'popcorn'...

      Delete
  4. Berbanding filem Hindustan, IM lebih suka tengok filem Tamil. Kisah masyarakatnya lebih realistik. lagipun, babak seksi tu tak sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka kisah masyarakat. Tiap kali tengok filem tamil, rasa macam belajar suatu yang baru pasal budaya diorang...

      Delete
  5. Ada sama tak dengan kisah bab 1 tonyok?

    Kenapa bab 1 tonyok jalan menunduk?
    Sebab ia malu mak bapak nya bab 1 tonyok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tonyok tu sekarang dah berubah. sebab selalu tunduk, sampaikan kepala terhantuk...

      Delete
  6. aku tgk citer tamil kalau Rajnikhan ada je. Sbb dia poyo. Kepoyoannya berjaya mengurangkan stress aku.. bhehehe..

    tp, kenapa rosnah mat aris kena pitam? dia dipaksa makan laddu byk ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab dia over histeria. ala macam budak2 kita tengok penyanyi k-pop la, sampai pengsan2...! hehehee...

      Delete
  7. tapi aku rasa kalo tgk dekat bukan rosnah mat aris pitam..

    dia terkam kot..? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit, nak tengok aku bukak langkah ke...

      Delete
  8. cerita tamil memang realiti akan kemiskinan dan masalah sosial kat sana...respek..tapi bab gaduh kalah Ultraman..like Rosnah Mat Aris hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bab gaduh tu pun boleh gelak bro...

      Delete
  9. aku pun species gelap gak...hehehe..mungkin sebab tu aku tak kotor2 kot..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang kulit kita ni ada kesan kotor, tapi orang tak perasan kot...

      Delete