Kabin Mini

8
8:46 AM

Ini la aku punya kubu bawah tanah.

Tidak la seluas mana, tapi kalau aku keluarkan padestal (sebelah kiri) tu, dapat la jugak aku baring sambil melunjurkan kaki. Cuma masalahnya, kalau padestal tu keluar dari kedudukan asalnya, mungkin lokasi pertapaan aku ni bakal diketahui oleh pihak musuh.

Jadi, aku selalu je ambik jalan selamat dan mudah.

Bentangkan karpet tu dengan jaket, susun dua atau tiga buah buku (kadang-kadang gulungan kertas bersaiz A2) di bahagian hujung untuk menjadi alas kepala. But, sandal dan selipar yang ada tu pulak aku cuma alihkan sedikit je. Dan berbekalkan pemain mp3 yang mempunyai fungsi fm radio, rekod pertapaan paling lama aku adalah lebih 3 jam!

Itu pun sebab
dah tak boleh blah sangat dengan stress dan migrain yang datang menyerang...

Dah, aku nak sambung tido ni!

Assalamu 'alaikum, moga kita semua terus bersatu untuk mengekalkan keamanan.

~Tempoh lelap aku yang normal adalah sekitar 15 hingga 30 minit. Itu pun dengan bersandar pada kerusi.
~Jangan ingat aku ni kaki membuta pulak...!

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

8 comments:

  1. Mmmm...kat msia ni, keje apa je yg tak stress smpi dtg migrain eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerja menyusahkan orang, kurang stress dia...

      Delete
  2. Syoklah dapat tido...
    Apa-apapun, jaga kesihatan tu..

    ReplyDelete
  3. Ini kira super kemas ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawah je. Atas macam baru lepas ribut lalu...

      Delete
  4. Kat Penang ni ada banyak kubu bawah tanah, tinggalan sejarah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah. Pernah tengok dalam history chanel.

      Delete