#MH17

22
2:41 AM
Teruskan berdoa, kerana semakin lama kita makin perlu bersatu...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

22 comments:

  1. kenapa mesti MAS? kenapa? :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa malaysia? Kenapa kita? Biasanya pembuli akan memilih orang yang lemah untuk dibuli...

      Delete
  2. Pesawat MH17 yg jatuh itu sudah berusia 37 tahun. bayangkan sebuah kereta tua melalui perjalanan yang jauh....
    Apa pun al-fatihah kepada mereka yg mendahului kita dan takziah kepeada keluarga yang terlibat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kereta umur 50 tahun kalau dijaga elok pun mesti lebih lancar daripada yang tak sampai 10 tahun...

      Delete
  3. 37 tahun ke 17 tahun??....Apa pun yang penting sekarang doa kan untuk dipermudah kan mencari punca motif kenapa ia berlaku kepada MH17...Allahuakbar...
    Dan Al Fatihah untuk mereka yang beragama Islam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak macam tak mudah. Tapi tetap terus berdoa...

      Delete
  4. sbb kaler MAS sama sejibik mcm kapalterbang Rusia jugakk., uHuuu

    alfatiha dan salam takziah tuk waris mangsa #MH17

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al-fatihah. Juga doa untuk #MH370

      Delete
  5. jom teruskan berdoa.. Jangan doa untuk kekasih je.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau awek bukan boleh buat apa pun. Bikin panas hati je. Hehehee...

      Delete
  6. Takdir yang menentukan. Benda pun dah jadi,

    ReplyDelete
  7. Malaysia semakin di penuhi kemelut. Mengapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konspirasi, muslihat, drama... Ini semua perancangan manusia. Tapi perancangam Dia kat atas sana lebih besar lagi...

      Delete
  8. mengapa MAS? Wallahulam...

    ReplyDelete
  9. al-fatihah buat mangsa.semoga ahli keluarga mereka terus tabah..betul tu bro, semakin lama kita makin perlu bersatu...

    ReplyDelete