Siapa rasa dia kacak atau cantik, sila jawab teka-teki ni...

10
10:55 AM
Peugeot putih #CDM25

Soalan : Apakah nombor pada petak letak kereta yang telah diisi (terlindung) pada gambar di atas?

~Tiada tarikh tutup.
~Sesiapa pun boleh menjawab. Tanpa mengira darjat.
~Jawab la sebanyak mana yang anda mahu, sebab cuma jawapan yang paling betul akan diambil kira. Baik kan aku ni?
~Hadiah kepada pemenang bukan dalam bentuk material.
~Jangan risau, pemenang boleh lebih daripada seorang. Tak kedekut kan aku ni?
~Pemenang dan hadiah akan diumumkan kelak. Bila aku ada rasa macam nak umum, aku umumkan la...
~Semoga awek Peugeot putih #CDM25 tabah menghadapi bulan Ramadhan tahun ni. Eh?! Hahahaaa...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. alah, ni soalan lama ni botak. 87 kan?

    ReplyDelete
  2. 118

    ok..cukuplah 3 kali aku teka

    ReplyDelete
  3. Macam soalan ujian IQ je. Hehe. Ok, aku cop nombor 78.

    ReplyDelete
  4. Hehehehe....ko pun dah kena jangkitan peugeot tu eh?

    ReplyDelete
  5. Tiba-tiba aje kereta nombor CDM 25 tu jadi popular...

    ReplyDelete
  6. Anonymous17/7/14 00:52

    haha, senggam minda habis teka-teki ni. admin, jawapan aku no. 87. harap2 dpt iphone!hehe

    ReplyDelete
  7. saya jawab itu petak untuk disable...hahahaha...boleh kira tepat tak nie??hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete