Hantu Pacuan Empat Roda

6
10:09 PM

Ok, dah berpasangan jugak akhirnya. Harap lepas ni jangan buatkan bulu roma aku meremang lagi tengah-tengah malam. Seriau kau tau tak? Buat bunyi-bunyi pelik time aku tengah khusyuk mengetuk mata-mata papan kekunci ni. Pukul 2 pagi pulak tu...

Sekejap-sekejap bungi enjin, sekejap-sekejap bunyi pintu, sesekali bunyi batuk. Pergh!

~Aku tipu je, mana ada. Sebenarnya aku memang suka tengok benda ni ada pasangan. Cantik pulak bersanding atas meja. Heheheee...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

6 comments:

  1. Kompang dipalu pengantin baru
    Duduk bersanding tersip malu
    Mesti penakot tu kan smpai pk bukan2..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya aku suka kumpul varian.

      Delete
  2. Cuba show off sikit koleksi ko setakat ni. Aku ada gak belikan utk Aydin tapi entah ke mana-mana je dia campak. Haih! Nampak sgt aku failed meng'organize' toys anak-anak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak! Sebahagian kecil ada dalam blog satu lagi. Yang betul2 rare aku simpan elok2.

      Sebab tu mainan ni sesuai untuk dewasa.

      Delete
  3. Tengok gambar pacuan 4 roda aje bersanding, bila pula nak tunjuk gambar pemilik pacuan 4 roda tu bersanding...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erkk...? (Tercekik kulit udang)

      Delete