First Few Things I Learned About Real Life

16
8:59 AM

3 things you should never say to a cop:

*How about I buy you donuts and you let me go.

*I smell bacon.

*Didn't I see you get your butt kicked on `cops'.



"Ah, merepek je la uncle aku ni. Membuta lagi bagus..."

~Aizi Raina, adik kepada si comel Aizi Rania. Hmm,  kecik-kecik lagi dah jadi kakak. Heheheee...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

16 comments:

  1. dia tgh baca apa yg tertulis kat t shirt tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belajar kenal huruf dari tshirt uncle kesayangan...

      Delete
  2. polis US mmg suka makan donut..
    polis kita? roti canai kot..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tengah kerja atau nak rushing, makan kuih keria. Bentuk pun lebih kurang. Hehehehe...

      Delete
  3. Kat baju uncle ada comic la pulak kan. Haha

    ReplyDelete
  4. hehehe.

    ingatkan anak sendiri tadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah besar esok kalau nakal, aku marah pun sama je macam anak sendiri...

      Delete
  5. Matanya sedang merenung tiang-tiang janggut yang tumbuh jarang-jarang tu, agaknya dia sedang membilang ada berapa batang tiang, hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sori ye raina, orang lelaki je boleh ada janggut kacak macam ni. Hehehe...

      Delete
  6. tahniah, dpt anak sedara baru.
    kecik2 dah diajar membaca ya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajar dengan penuh kasih sayang ni. Hahaha...

      Delete
  7. tahniah uncle.
    mana gambar beliau pakai kasut kait tu..? mesti comel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak dan nak pakai, asyik kena gigit je. geram!

      *comel itu diwarisi daripada uncle dia.

      Delete
  8. Puas memikirkannya.. Rupanya kat baju.. hahahawau betullah.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atau pun, dia terpaku tengok uncle yang hensem. Hehehe...

      Delete