Keputusan Perlawanan Akhir Malaysia vs Thailand, AFF Suzuki Cup 2014

6
8:04 AM
Ha, tu la... Kan aku dah kata.

Keputusan Perlawanan Akhir Malaysia vs Thailand, AFF Suzuki Cup 2014
Tweet pukul 2 pagi kelmarin.

Perkara yang aku nampak dalam bab ramal-meramal keputusan perlawanan bola ni, kita biasanya akan memberikan kemenangan kepada pasukan yang kita sokong. Kalau kau sokong Team A, mesti kau kata malam ni Team A akan menang ke atas Team B dengan jaringan 3-0.

Podah! Itu bukan ramalan namanya. Realistik la sikit brader...

Dah, tak payah cakap banyak lagi. Berdasarkan bakat meramal yang aku ada ni, sesiapa yang berhajat nak kaya cepat, tak payah la susah-susah pergi ngangkung lagi. Mari sini datang jumpa aku, belanja nasi kukus barang sepam dua. Lepas tu aku akan bagi nombor yang bakal naik.

*Selagi player kita clear bola ikut arah telur, selagi tu aku akan ramal mereka ni takkan menang besar.

*Boleh tahan skema tajuk entri kali ni ye Botak!

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

6 comments:

  1. Biasalah mentaliti org Malaysia, kalau puji saja mesti akan jatuh tersembam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik ada jenis yang suka puji, ada jugak yang suka kutuk. baru balance...

      Delete
  2. Malaysia menang dengan Vietnam hari tu sebab nasib je. Mentaliti dan corak permainan Malaysia ni susah betul nak berubah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita baca permainan mereka, tapi kita lupa pulak yang permainan kita pun lagi senang mereka nak baca...

      Delete
  3. takpa...kita pakat pakat doa mereka menang 3-0 Sabtu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 la kita. walau pun ramai yang kutuk, tapi semua orang tetap sayangkan team malaysia ni...

      Delete