Murder

16
9:26 AM

Tangan siapa pulak yang gatal ni. Ingat senang ke aku nak tampal sambil mengelak daripada dirakam cctv...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

16 comments:

  1. kalau ada CCTV, boleh pakai topeng..

    ReplyDelete
    Replies
    1. topeng apa agaknya yang sesuai...

      Delete
  2. CCTV ada pun tak guna, sembur cat hitam semua imej jadi hitam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam dalam filem pulak...

      Delete
  3. Haha. Ko mmg power. Ajar aku boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah, ini kira macam bakat semulajadi...

      Delete
  4. jgn risau...CCTV jenis murah je yg banyak skrg ni... nak capture muka pun blur..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa. video dalam handphone paling murah pun lagi cantik kot...

      Delete
  5. sabo jelah...berani tol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. `pesalah' sebenar adalah orang yang tampal stiker ni. iaitu...

      Delete
  6. hehe ada jugak tangan yg gatal..mengusik2 ..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada dua orang bertangan gatal...

      Delete
  7. Ingat silap masuk rumah tadi...

    hik.. tangan kita ni kekadang memang gatal tak menentu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam cat dinding. kalau nampak yang mengelupas, terus rasa gatal tangan nak usik...

      Delete
  8. pakai full faced helmet pun ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak, kawan pakai kapcai je ni...

      Delete