Sapaan Tuhan

19
11:20 AM

Dia hanya menegur, menyapa dari jauh. Sekadar mengingatkan yang kita sentiasa tidak punya masa walau sedetik untuk berundur, apabila waktunya telah tiba.

Wad 6E Kardio, Hospital Serdang
3 Februari 2015

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

19 comments:

  1. siapa sakit jantung ni botak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Office mentor, suspected in heart problem. Mid 40s.
      *boleh tahan aku punya speaking.

      Delete
  2. Peringatan untuk kita yg masih belum di'sapa'.

    ReplyDelete
  3. Moga beliau cepat sembuh hendakNYA..

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni, sakit dah tak kenal usia. Kadang usia muda pun boleh terkena penyakit-penyakit yang sebelum ni dianggap hanya kena pada yang sudah berusia. Ingatan pada diri kita yang masih muda tentang kehidupan di dunia yang fana ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyakit yang baru pun dah banyak sekarang...

      Delete
  5. anytime boleh..
    get ready..
    jadi manusia yg genius bak kata baginda SAW..
    yg selalu igt mati & well prepare for it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malangnya, kita selalu lupa...

      Delete
  6. Ia seperti kelapa, jangan ingat kelapa tua saja akan gugur, kelapa muda juga gugur. Sentiasa ingat padaNya kerana dia sentiasa mengingati kita dalam sihat atau sakit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalu jugak kita dengar kan "ala, tunggu la dah tua nanti". Macam tau je sempat...

      Delete
  7. semoga empunya badan cepat sembuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah, terima kasih...

      Delete
  8. sakit...bukan je peringatan utk si pesakit, tapi buat kita disekelilingnya.

    moga cpt sihat kawan tu ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul.

      Dia dah balik rumah semalam...

      Delete