Tiga Nenek

10
1:08 PM

Semalam.

Rupa-rupanya dalam timbunan wajah-wajah buatan plastik para pelakon dan penyanyi dari sana, masih lagi terdapat butiran kristal halus yang mencerminkan masyarakat yang sebenar. Tentang kerisauan hidup tanpa peneman ketika usia melangkah tua, tentang pergelutan mencari kebahagian destinasi perlancongan dan jugak ikatan perjanjian persahabatan yang tidak termeterai secara langsung.

Eh, kenapa serius sangat. Ini filem komedi la. Filem komedi yang tidak memaksa aku untuk ketawa, cukup untuk aku tersenyum sepanjang setengah jam pertama.

Cukup setengah jam, ada rezeki boleh sambung lagi.

Sekian, assalamu 'alaikum.

*Nasib baik kat Citra ni ada lagi saki-baki filem yang bagus, mungkin peninggalan daripada Kirana dulu kot.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. kat rumah tak der astro...huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat rumah ada asstro tapi tengok rancangan yang betul-betul minat je.

      Delete
  2. kat rumah tak langgan citra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat rumah langgan citra sebab terjebak dengan helah siaran percuma dulu...

      Delete
  3. Kat rumah tak ade apa.
    :p (nk jgk letak ' kat rumak tak' seperti komen diatas)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat rumah aku....
      woi, woi...!

      Delete
  4. Kat rumah sekarang cuma ada seorang bini dan 2 ekor kucing....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat rumah saya ada banyak hotwheels. tak nak bela kucing sebab kesian, takut terabai...

      Delete
  5. kat rumah langgan astro tengok bola je,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. confirm dah, semua terkena jangkitan penyakit ayat `kat rumah' ni...

      Delete