Persaudaraan Lelaki Selatan

4
11:50 PM
brotherhood

Jauh di selatan semenanjung sana, terceruk di daerah menuju ke pedalaman, mereka masih lagi mengikat diri masing-masing dengan semangat persaudaraan. Agar tiada lagi pengguna jalan (penunggang terutamanya) tergolek dan tercedera (atau ada yang mampus) disebabkan permukaan jalan (dan otak para autoriti) yang berlubang.

Aku bagi tahniah untuk mereka, dan 'tahi nah' untuk para autoriti. Kemain lama lagi lubang ni, sampaikan aku pun dah lupa sejak bila dia bersarang...

*Ini adalah jalan menuju ke kampung arwah atuk/nenek aku.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

4 comments:

  1. macam familiar je jalan ni haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang samiliar marking tu, kat mana2 je ada sekarang. tapi jalan? ala, kan jalan semua lebih kurang serupa je...

      Delete